Ledig ledig ledig!!!

Det är så härligt, jag kan inte sluta tjata om detta :) Nu har vi gjort helg, tre lediga dagar framför oss. Vi började dagen med sovmorgon, låg i sängen och mysade jag och Affe ända till kl 7.45! Sedan dess har vi tränat lite mage och rygg.
-Dutti (duktig) mamma!, säger Alfred, han är väldigt bra på att peppa sin mamma när hon flämtar och flåsar.

Idag ska vi flänga runt Dorro som vanligt och handla allt möjlig för helgen, bl.a. det sista till förgården till husvagnen som hörs ska bli flyttklar i helgen. Funderar även på att göra håret lite mörkare, får se om jag hittar något som jag faller för. Lite frestande var det att ta en lunch på Görans för att sedan bli bjuden på Prinsesstårta... får se hur det blir med det.
Jag måste ta och övertyga gubben om att jag måste få ut och springa en sväng oxå så fort han vaknat, det brukar aldrig vara omöjligt.
Så denna helg börjar alldeles förträffligt! Helgsstädningen gjordes bort igårkväll, nice!

Nu vankas frulle, kokade äppelmos igår, så de blir extra gott med gröt idag!
Ha en fin fredag mina vänner! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0