Skidor

Har äntligen tagit premiärturen runt spåret och över huvudtagen på skidor i vinter, kändes toppen, det var kanonföre, dock hade jag totalt missat fästet, men men, det är tur spåret inte är så långt. Tog (bara) två varv dvs 5km, men det lär nog kännas i alla fall, kondisen är inte den bästa men ännu värre är alla muskler som jag hade förr, de finns definitvt inte kvar längre. Trodde jag skulle fått lite armar av att hela tiden bära på min guldklimp, men icket :) Så därför behövs mycke skidåkning!!

Köpte även liftkortet till Borgabackarna idag, på telefon efter många om och men, tur tekniken finns! Så nu ska vi tillbringa massor av tid i backarna, hoppas på en fortsatt fin vinter och vår!

Nu sitter vi och spelar Xbox eller tvspel som de hette förr, går inte så bra för mej, bara om vi spelar Super Mario, men alla dessa bilspel de går inte alls... så därför vill Andreas bara spela dom, såklart!
Snart kommer fikabesök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0