Testat

Igår firade vi vår ledighet med att testa två av GBs nya glassmaker:


Bulleribär - Vaniljgräddglass med bärsås och chokladbitar

Denna var god! Men jag hade nästan förväntat mej att den skulle vara ännu godare, skulle önskat större chokladbitar, de försvann lite när de va så små.
Men vi gillar den!


ChokoFilijoko - Vaniljgräddglass och chokladgräddglass med bitar av chokladkex

Denhär hade jag mindre förväntningar på och kanske därför blev jag glatt överaskad, den var jättegod, massor med smak! Mycket choklad!
Jag gillar den mer än Alfred!

Så totalt får de båda samma bra betyg!
Vi rekommenderar dessa.

Såklart har jag tagit hem de på Wiks ;)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Luran är glasstokig å jag gillar deras fantasifulla namn, så vi lär dyka upp å bunkra glass till veckan skratt Hoppas ni njuter av helgen! KRAM

2011-04-03 @ 09:30:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sommarsvalkaren

Jag har också testat BulleriBär-glassen. En stor besvikelse. Glassen har grumlig smak utan några kontraster (påminner om barnmat) med beska chokladflisor.

2011-06-24 @ 06:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0