Helg igen

Denna vecka har verkligen flygit iväg, hinner inte alls med. Detta trots en otäck förkylning som inte vill ge sej, jag är så hostig och snorig men tack och lov har jag inte trötthetskänsla i kroppen (som jag annars brukar ha när jag är förkyld).
I tisdags fick jag lyssna på hjärtljuden från vårt lilla mirakel, det är en häftig känsla, nästan bättre än UL tycker jag! Det är en lugn liten bebis, det är hemskt sällan jag känner något, kanske för att jag så sällan har tid att känna efter :(
Kvällstrött är den i alla fall, precis som sin mor, så de bådar ju gott!

I onsdags var vi bjudna på middag hos Maria, Jon och Joel. De var lite krassliga och därför trötta, men de är ändå härligt att komma hem till äkta vänner. Mår så bra av att träffa er!
Som Alfred sa sedan: "Mamma de är tur vi får komma till Jon och Joel och Maria, och att vi får mat av dom!"
Ja, håller med de är verkligen lycka (och tur i livet) med riktiga vänner!

Igår klippte jag mej, men bara lite, tänkte att det kunde vara fint och praktiskt med långt hår ett tag.

I helgen ska vi upp till fjället, alla utom Melvin, fast han är inte så långt därifrån. Jag har inge större planer mer än att jag ska bli frisk och kanske komma mej ut på skidorna några svängar!
Hoppas att stormen lagt sig och försvunnit, jag vill ha sol och värme!

Hoppas att Ni alla får en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tur verkar man ha! ;) Misstänker att det inte var så bra väder i fjället idag men hoppas det var bättre på lördagen och söndagen. Jag har haft en toppen helg men skönt att vara hemma. Har en present till dig också som ja får komma förbi med. Kram på er!

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du kunnat kurera dig ordentligt under helgen <3

2011-03-29 @ 19:32:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Det va ju roligt att ni kom förbi en sväng i lördags. Tycker Alfred är så charmig. Och va roligt att Melvin kom tvåa igår! Duktigt. Hoppas du får en bra dag. Här är Sam feberfri så det blir en tur i vagnen :) Kram kram

2011-03-30 @ 08:29:14
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja nog ska han va nöjd och stolt! Va ju första tävlingen dessutom!

Synd det va så kallt. Hade velat stannat kvar till prisutdelningen. Men även Anton kallade.

Får så oerhört dåligt samvete då jag inte far och tittar på nått Melvin gör.



Far ni upp till fjälls i helgen eller?

Inte konstigt att du är trött. Inget att rå över. Hoppas du blir lite piggare snart!



Kram kram

2011-03-31 @ 22:18:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja ungar har nog ett sjätte sinne när det är läge att inte krångla ler Och vilket väder vi fick i dag :-/ Kramis <3

2011-04-07 @ 09:29:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0