Födelsedag!

Så var man ett år äldre, 28, de känns ingenting speciellt... Förutom att jag känner mej väldigt rik på vänner! Gisses så många som grattat mej idag, jag blir alldeles rörd!
Facebook är väldigt trevligt måste jag säga :)
Tusen Tack till alla fina!!

Det tjuvstratade igår, mamma pappa och Patrik kom med semlor och tårta, paket och förgyllde min kväll.

Min dag idag började med vackra blommor på bordet, ett kärleksfullt kort av mina killar och ett presentkort.
På jobbet sjöng både chefen och min arbetskamrat "Ja må hon leva.." (grät nästa, så vackert var det!)
Sedan har en hel hög med sms ramlat in och när jag kikade in på FB blev jag verkligen tagen :)

Ikväll bjöd svärmor och svärfar på middag, gott!!
Jag och Affe sprang hem och slängde ihop en tårta:

 

Jag har bestämt en liten konditor i min son, eller va säger ni!?

Vi fick besök av svärisarna och svåger + svägerska, en mysig kväll!
Dock är magen dubbelt så stor och stinn än vanligt efter allt ätande.

Sen avslutade vi kvällen i tvsoffan, vi såg såklart på Bamse :)

Stort tack till alla som gjort min dag så fantastisk!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är ju rena rama ungdomen fortfarande!!!

Du verkar ha haft en mycket bra födelsedag!

Precis som det ska va!



Hoppas ni får en härlig helg!

Vi får hoppas på massa soool!

Vi far till sallsjön och ska ha en riktig mys helg!



Och Melvin har verkligen haft ett SPORTlov!

Han håller igång en massa, slalom och badning hela veckan lång!

Fast helgen lär bestå av ätning och fiske!

Stora kramar till födelsedagsbarnet!

2011-03-10 @ 22:17:37
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tänkte titta in å önska trevlig helg, men får visst lämna ett försentat grattis på födelsedagen med <3 KRAM!

2011-03-11 @ 09:14:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emelie - mamman som älskar vitt

Grattis i efterskott =) å va härligt med färska blommor

2011-03-18 @ 21:20:09
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja hoppas du får många fiskar, kan vara generös då jag själv inte ska fiska, men på startkortet vill jag vinna isf ;-) Ha en fin helg <3

2011-03-18 @ 21:46:08
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0