Måndag

Åh jag är sååå trött! Har vilat mej i en och en halv månad men inte blir jag piggare för det. Hoppas verkligen att jag bara fyller på sömnlagret annars kommer detta bli besvärligt när de kommer en bebis som vill äta nätterna igenom... Men som alltid så går de ju på något sätt.
Jag är väldigt sugen på att h*n ska komma ut nu, är inte alls någon trevlig sambo/mamma/Marianne just nu. Gnäller och har ingen lust med nått... fast jag avskyr att bara gå och dra... Vill så mycket men orkar alldeles för lite. Ont gör de oxå, men ändå är de inte de minsta synd om mej och jag skulle inte vilja byta med en enda människa i hela världen! Det är inte långt mellan känslorna, ena stunden är jag högt bland molnen av lycka och nästa känns de som om jag vill lägga mej ner och gråta bara för att...
Hormoner!
Men de borde inte vara längre än en månad kvar. Då är detta ett minne blott. MYS!

Andreas gör som de flesta skulle gjort, sysselsätter sej med alla möjliga projekt för att slippa mitt gnällande/pustande :P 
I sommar har han fått båtar på hjärnan, i snart två dygn har han skruvat och donat med ett gammalt lik till båtmotor... Tur han har roligt i alla fall och de verkar engagera halva byn oxå :)

Nej nu ska jag somna i soffan... 




Kommentarer
Postat av: Maria

händer det inget snart? Ja längtar så himla mycket efter att få se vad som gömmer sig i magen din! =) Vet inte om ni har fullt upp i veckan eller om vi kan komma förbi nån dag och leka? verkar ju vara ganska okej väder hela veckan... Kram, vi hörs!

2011-07-26 @ 22:57:39
Postat av: Nina

Ja du, dom där hormonerna är inte att leka med. Och det tog ytterligare 4 månader efter Anton föddes innan dom försvann för mig. Äntligen är man någorlunda normal iaf ;) Vila nu i veckan medans du bara har ett barn att tampas med :) Själv njuter jag av att få ha Melvin. Han har varit underbar i veckan. Hållt mig i handen då läkaren skar i mig och plåstrar om mig ;) Nu är han ute och plockar hjortron med Nisse och LG. När går tiden ut för er? Njut av solens strålar.

2011-07-27 @ 21:10:09
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kan tro att du längtar efter att den lill* ska titta ut, å särskilt i denna tryckande värme måste det vara tungt att vara höggravid... Sköt om dig och lycka till då det bär av mot BB <3 KRAM

2011-07-28 @ 11:34:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Har skärt bort en bit under skinkan. Dom ska kolla om jag har cancer :p Nä men läkaren trodde inte att det va så farligt men det är ju bra att kolla upp. Så Melvin har plåstrat om mig ;) Men det är ingen hit att sitta i bilen och åka till umeå då man sytt. Har ont nu. Och sen sitta å titta på bio ikväll känns gruvigt. Ja men då äre ju inte så länge kvar. Väldigt spännande att få se vem som simmat runt i din mage. Och Melvin får gärna komma till mig om han är hos er då ni ska på bb. Kram kram

2011-07-30 @ 11:32:46
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0