Semestern närmar sig

Nu jobbar Andreas bara två dar till, sedan hoppas jag på lite ledighet tillsammans!

Vi är dock rätt bra på att få dagarna att gå.
Marknaden i Dorotea har varit, den var inte mycket att hurra för tyvärr. Det enda jag hade tänkt köpa var munkar, men i måndags hade de stängt i 3 timmar (från och till när det fick jag inte veta). Och igår då jag skulle sitta i S-vagnen, så då var munkvagnen försvunnen... Så det blev inga munkar för oss iår.
Tror knappast det blir någon tur till Åsele marknad, men vem vet.

I söndags hade vi Lavsjödagen. Det var bra med folk som fikade och köpte lotter och hade trevligt. På kvällen var det medlemsfest med hamburgare och lotteri.
Toppenunderhållning!!
TUSEN tack till alla företagare som sponsrat fina priser till lotterierna!

Igår var det varit Lajksjödagen. Jag brukar oftast hjälpa till med paltförsäljning denna dag, men iår fick jag dispens p.g.a. stormagen. Dock var vi dit och åt, mycket god palt, Alfred älskar palt lika mycket som jag så vi åt oss in i paltkoman båda två.
(När vi kom hem somnade vi båda två i soffan, där hittade Andreas oss när han kom hem från jobbet.) 

Idag är tanken att vi ska träffa en massa vänner, varav en är en liten bebis :)

Nej nu är de dags för frukost!
Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0