Alfred tältar

Vi har haft årets härligaste dygn.
Vädret var strålande underbart detta dygn som var, så vi packade sovsäckar, bad-, lek- och utegrejer.
Sedan lastade vi in oss tillsammans med mamma och pappa i Snipan (tuff-tuffbåten), för en tur på Bellvikssjön.
Vi badade, sov på stranden och åt gott.
Metade aborre, slogs lite med myggen och sedan somnade vi gott i tältet på sandstranden på Tallholmen.

Alfreds första natt i tält, han såg ut att trivas väldigt bra med detta,
så jag hoppas verkligen vi tar oss ut lite oftare i framtiden.
När jag var en liten tjej, bodde vi ofta i tält på någon av holmarna på denna sjö.
Det är väldigt fina minnen!
Det finns ingenstans jag mår så bra som ute i naturen.
Dock är det kanske inte det bekvämaste att ligga i tält med tjockmage, men de var helt klart värt det!














Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ser mysigt ut, tälta hör sommaren till!!!! Fast jag vete tusan om jag itne föredragit sängen hemma iaf då jag var gravid, så bra jobbat ;-D KRAM

2011-07-08 @ 19:25:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria

oj, så mysigt det såg ut att ha varit!

2011-07-08 @ 20:40:26
Postat av: Nina

Men så himla mysigt :) Han är så fin Affe! Tror garanterat att han kommer bli en friluftskille :) Ha en trevlig helg!

2011-07-09 @ 00:14:03
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0