Vecka 41 och 7 år

Så var vi här igen då, en vecka efter BF, hade hoppats på lite kompensation denna gång då jag fick vänta i 10 dagar extra på Alfred, men de verkar inte fungera så...
Har blivit väldigt förkyld oxå så allt känns extra tungt, halsen skriker och hela kroppen känns ond och trött.
Det är iof lättare att vila men jag bävar lite för en förlossning i denhär formen. Hoppas det är fort övergående detta virus.

Helgen har gått fort, vi har tillbringat en stor del av den i Ormsjö på våra vänner (numera) herr och fru Bergholms bröllop, så vackert, de hade verkligen tur med vädret på lördagen då de vigdes utomhus.
Alfred var med på sitt första bröllop, de var rätt besvärligt att sitta/stå still under vigseln, men resten av dagen skötte han sig exemplariskt!

 

Vi fick god mat och höra många fina tal och roliga spex :)
Jag blir nästan sugen på ett eget, men samtidigt så bävar jag för all planering. 


TACK för att vi fick dela Er dag!!

På tal om kärlek och sånt så är de min och Andreas dag idag,
7år har vi levt tillsammans,
så idag ska jag ägna åt att fixa gomiddag och mys för kvällen!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Grattis till er, hoppas ni får "fira" med en BB färd :-D Vore väl nått! KRAM

2011-08-15 @ 19:02:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Usch va drygt att gå över så här många dagar. Jag va nog sur efter en dag då Anton låg i magen :p Vilka va det som gifte sig? Håller då tummarna på att ni får fara iväg ikväll/natt! Kram kram

2011-08-15 @ 19:59:16
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja men tänk vilken rolig planering det är att planera ett bröllop. Det skulle jag vilja göra, men dessvärre är man ju inte ens förlovad så ett giftermål lär va långt bort.

Ska till Lycksele på måndag så om du föder barn i slutet av veckan kan man ju komma och snusa lite ;-)

Men för din skull hoppas jag att ni är på väg dit just nu!

Kramen

2011-08-17 @ 22:27:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Men nu får jag inte ihop detta? Hur tusan kunde du skicka en kommentar å typ föda samtidigt? Grattis till Måns :) Vi väntar på en bild! Stora kramar från mig och Melvin.

2011-08-18 @ 06:12:58
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Linda

Jätte GRATTIS till lill killen hela familjen wikström/sonne! hoppas ni mår bra alla! Träffade en stolt o glad mormor på affärn igår:-) O fort gick de oxå visst:-)



Njut nu o må så gott! Själv börjar jag jobba nästa vecka:-( känns mindre bra kan jag då lova.. Förstår inte var dagrna rinner iväg någonstans?



Kram

2011-08-22 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0