BF imorrn

Imorrn ska bebisen i min mage ut, ja, så är de sagt. Men de lär nog bli några dagar extra, har säkert en väldigt mysig mage inuti :)
Men vi längtar så vi nästan inte står ut, de dumma är att jag börjar längta redan innan BF så det blir sååå väldigt många dar av längtan. Har så svårt att sysselsätta mej med något, går bara och degar vilket INTE är bra för mej. Så idag har jag faktiskt varit nere i vår blivande bastu och skruvat lite, ska slå panel på ytterväggen bara A kommer hem från sin båttur.
Det är så himla roligt att ha ett projekt att hålla på med!

Vädret har varit väldigt regnigt i helgen, det är en total kontrast till resten av sommaren som varit strålande fin! Jag skulle ljuga om jag sa att jag tyckte om det, men de är ändå inte helt fel att dra på sig regnkläder och stövlar och traska runt i skogen en sväng. Sedan gillar jag att temperaturen på nätterna är sovvänlig igen :)
Mörkret börjar komma tillbaka och det är rätt mysigt de med.
Jag känner mej fulladdad på energi efter denna soliga varma sommar.
Laddad för en höst och vinter med en lite bebis plus mitt yrväder till 3åring på det!

Har lite egentid just nu, Alfred följde med på båtturen så jag ska lägga mej med en god bok och vila lite.

Det har varit dåligt med bilder på sistone, så lite kan jag bju på nu:





Denna sommar har varit i båtens tecken på många vi, väldigt många turer har det blivit, många "utemiddagar".









 

Mycket bad och vattenskidor har vi oxå hunnit med
(jag har stått över de senare, men till nästa år hoppas jag på att få chansen!)



Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka fina bilder Marianne! Tack för att du delar med dig av familjen, mage & norrland. Tänk att bebbe kommer ut jättesnart! Kramen & pussen på er där uppe. Plus lycka till

2011-08-07 @ 16:30:53
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Tess

Väntar med spänning på att bebisen ska komma snart =)



Kram kram

2011-08-08 @ 18:05:05
URL: http://anntezz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så ljuvliga sommarbilder från sjön!

Å självklart är det legitimt att börja göra höst nu ;-) Du har ju annat att syssla med strax så du har ju en ursäkt att göra det redan nu ler Håller tummarna att du itne behöver gå övertiden allt för länge, utan att du i skrivandets stund kanske rent av fått åka in. KRAM å lycka till!!!!!

2011-08-10 @ 14:11:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har också gått och fått halsonta! Vi kanske har smittat varandra. =P Inge kul alls så ja ska också äta glass! =)

Näe, man har väl inte varit jättelat men ska bli skönt att få komma igång på riktigt igen. Hoppas du får fara iväg nu snart! Kram på er

2011-08-14 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0