Varmbad

Ikväll har vi njutit av varmbad på badhuset, det var väldigt skönt! Alfred sprattlade som en fisk i en hel timme, han ÄLSKAR vatten, precis som de flesta barn! Mycket folk var det, tänkte tillbaka på den omtalade dokumentären om Dorotea, där de sas mycket negativt, typ att det snart är fler björnar än folk i Dorro, eller att de skulle vara en omvänd pyramid. Detta märktes INTE ikväll, massa unga föräldrar och små goa barn!

Det är härliga höstdagar nu, solen skiner och värmer hela dagarna, på nätterna är de kallt, mellan -2 och -7. Synd att jag inte har ett utomhusjobb. Fast med en mycket personalvänlig chef så kan det bli bra iaf, igår var jag ute och rensade och gjorde i blomringarna utanför affärn. Jag gick i skogen och plockade enris, pyntade och njöt av solen.
Såhär skulle man ha det när man har det som sämst! :) 
Annars så går veckorna rasande fort, hinner inte mer än börja så är de slut. Tänk, snart är det advent!

I helgen ska jag ut och roa mej igen, denna gång åker jag ner till Sundsvall för Tjejhelg med mina "gamla" vänner, ser VÄLDIGT mycket fram emot detta!
Tänkte även hinna med en sväng på Birsta, har lite Ikea abstinens ;) Men jag ska bara ögonshoppa... nästan lika roligt det!

Nej nu är det nog dags för sängen!
Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Maria Lindqvist

vad roligt att bada! Vilken tid kunde man bada idag? Tycker i alla fall du förtjänar att fara bort och njuta i många dagar så A får väl helt enkelt stå ut. =P

2010-09-30 @ 19:34:23
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har just skickat iväg gbben å Luran på badet :-)

Å vilken toppen helg du har framför dig!!! Ha nu jätte skoj <3 Många kramar!!!

2010-10-01 @ 16:52:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0