Sverige idag!?

Valet, gick väldigt galet i stort, hur kan vi i Sverige rösta på ett parti som tycker vissa människor inte är lika värda som andra!!??? Jag förstår inte, visst vi har en egen vilja och gör ett fritt val, (VÄLDIGT BRA!) men vad är det som är fel när så många väljer att rösta på ett rasistiskt parti? Som inte har så mycket mer att säga än just i den frågan... Är detta det viktigaste i allas vårat Sverige??
Det finns så mycket ilska och ondhet i världen, jag förstår det i länder där folk växer upp i svält, krig och elände, men här, vi vårt vackra trygga Sverige. Vi skulle bara veta hur bra vi har det. Tänk att så få förstår det.

Jag blir så ledsen när jag tänker på det och rädd för vart vi är på väg! 



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ljuset i mörkret är i af att vi i västerbotten gav SD minst röster av alla i hela sverige, det är jag iaf stolt över!!!

2010-09-23 @ 09:40:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0