Kalas

Ikväll har vi varit på kalas, mamma bjöd på middag, trerätters en onsdag, de är inte dåligt! Kära pappa fyller år idag! Så nu känner jag mej som en bulle :)
Håller på att laga mat, det är så hemskt att se mat bli för gammal, jag kan inte kasta mat... tur Baloo finns, han är som dehär dinosarierna i Flinta som sitter under diskbänken och äter allt skräp :P
I ugnen står just nu en smarrig Makaronpudding! Dock gillar inte gubben detta så jag får väl frysa in en massa matlådor till mej själv. Morgondagens lunch är oxå halvgjord, blodbröd, vitsås och stekfläsk! Godis!

Dagarna går fort, de fylls med jobb och sedan mys med drängen (läs familjen ojämna veckor) och sedan har jag en tendens att somna med Alfred varje kväll och vakna kl 22 för att lägga mej igen. Inte så konstigt att de går fort.
Har nog en del sömn att ta igen... 
Jag skulle vilja röra på mej mer, men det är så svårt när jag måste tvinga mej till det! Är ingen kvällsmänniska, och har ingen tid att träna på morgonen. Fast i helgen kanske jag får en massa tid om gubben väljer att stanna hemma med oss :) hoppas!

Nu är puddingen klar så jag får gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0