Spökkalas

I morse satt jag här och knapprade ner ett hemskt inlägg om hur ovänner vi var jag och Alfred, efter en vaken natt (både jag och Alfred) med ett kalas att ordna, en pappa som sov sej igenom vår hemska morgon... som tur var sparade jag det som utkast och därför kommer det aldrig att publiceras!
Men det är såhär livet är, vissa dagar är toppen och andra är sämre, jag lever verkligen ett underbart liv och är lyckligast i hela världen, detta till trots kan även jag känna mej ledsen och irriterad över småsaker (som växer sig stora när orken tryter).

Nu är det dock bra igen, vi har haft ett jättemysigt spökkalas, men de bästa vänner man kan ha!
Kakor och godis och spökdricka!!
De är så ljuvliga våra små killar, jätteroligt att sitta och lyssna/se på!



 



Vill inte visa våra gäster på bild då jag inte frågat...
Melvin som åkt lastbil med Andreas hela natt stannade (till Alfreds förtjusning) och kalasade han oxå.

Men nu väntar en trött kväll, jag har ont i hela kroppen och riktigt hängig. Orkar inte ens laga mat, så stackarna får åka och köpa sej något (vilket inte alls mottogs så ledsamt :)  )
Rulladerna får vänta till imorgon då jag tänkte vara frisk och kry!

Alfred har ögonfluss och är förkyld, hoppas ögonen blivit bättre innan onsdag då det ska knäppas kort på dagis. (Hoppas såklart att han blir frisk fort i alla fall! Men han bekymrar sej inte så mycket om de längre, antar att det slutat klia.)

Ha en fin All Helgona helg!
  


Kommentarer
Postat av: Maria Lindqvist

Tack för att vi fick komma och det går alltid bra att lägga ut bilder på oss! =)



Pojkarna har varit väldigt trötta nu ikväll. Man blir trött av att fara på kalas... , Känner det själv också, man har nästan somnat sittandes flera gånger.

Så nu ska ja bege mig till sängen och hoppas du får en hel natts sömn och en sovmorgon på det! =) Kram

2010-11-05 @ 19:40:37
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja alla har vi bättre och sämre dagar. Vissa dagar vill man bara gömma sig under täcket och inte kliva upp. Som tur är så har man ju mest bra dagar! Hoppas du är piggare Imorron och att ni får sova gott inatt! Och va mysigt att du fixat spökkalas åt barnen! Kram kram

2010-11-05 @ 22:45:19
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0