Kero

Min älskade vän som levt med mej sedan jag var 13år finns inte mer.
Usch det känns tomt i hjärtat!
Men samtidigt känns det som en befrielse och inte fel på något sätt,
han var så gammal och skruttig min älskade hund!

Många fina minnen, vi var de bästa vänner under hela mina tonår,
den enda som förstod och var glad på mej jämt :)
Några av de starkaste minnena är: 
När vi snodde (fast tanken var inte att sno utan jag trodde i min ungdom att de kan ju inte va värda något, skräpbräder) papsens jättetjocka björkplankor och byggde agilitybana av (detta har jag fått äta upp MÅNGA gånger kan jag lova!)
När vi var ute i skogen, innan det fanns mer björn än folk i Dorro och mötte just en bamsebjörn, oj vad vi sprang. Jag vet inte vem av oss som blev räddast :) 
Varje jul var det Kero som var mest nyfiken på paketen, han kunde inte hålla sej ifrån dem, utan gick där runt granen och nosade efter sitt ben/leverpastej/korvbit. Det kommer saknas nu till jul!
Han var med överallt!

Förra helgen bodde han här hela helgen och de var en så mysig helg, vi var ute och promenerade,
han var pigg och glad.



Tack för allt!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh så fint skrivet om din kära vän! Jag blir rörd till tårar! Ja minns ju också honom, sötnos!

2010-11-28 @ 11:56:13
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch, nu blir jag alldeles tårögd... Jag beklagar sorgen vännen!! Djur som man haft så länge blir ju verkligen ett med familjen, så det är verkligen hemskt jobbigt när sådant här måste hända! Jag är ledsen för din skull, men som du skriver var han gammal och då kanske det ändå var rätt...



Var rädd om Dig vännen!! Stor kram!!

2010-11-28 @ 17:14:53
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fy så ledsamt, lider med dig, men han fick ju ett låååångt å fint liv med er, så du har massor av fina minnen <3 KRAM

2010-11-29 @ 11:27:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Tårar här med...

Är ledsen för din skull, men glad att du har så många fina minnen!

Många kramar

2010-11-30 @ 20:22:03
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0