Lördagkväll

Idag har jag tillbringat dagen på Wiks, jag och min bror jobbade medans chefen var på kurs. Oj vad dagen gick fort, mycket folk och massor med göra, gillar det!!
Sedan fick jag äran att vara valpvakt till en liten Jämte, ååh så go han är! Hade såklart ingen kamera med, men jag ska nog lyckas fånga honom på bild innan han blir stor och jobbig :P
Baloo är för tillfället väldigt billig, enda tiken i byn löper och det ställer till de för stackarn, han är helt uppitok!! Inget fungerar som det ska...

Ikväll har vi grillat, det var ljuvligt gott... helt perfekt grillat och sallad med avocado och fetaost m.m. MUMS! Nu har grannarna rövat bort Andreas så jag får roa mej själv, har vikt tvätt och eldat, diskat och sånt spännande.

Ska lägga mej och sova så jag orkar med vedkapningen imorgon och kanske en löptur. 



Mitt hjärtegryn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0