God morgon

Idag är det fredag igen, jag skulle ha arbetat heladagen men Alfred är sjuk, eller ja, var det inatt och igårkväll. Idag är han bara väldigt förkyld, ingen feber som det känns, vilket är tacksamt!
Livet rullar på, vi jobbar och sliter, längtar efter solen och vårvintern. Vi har så lite snö att det känns lite oroväckande, det blir nog en kort säsong i fjällen om det inte tänker börja vräka ner snart.

I helgen är det tänkt att vi ska åka till Umeå och hälsa på våra bröder, min kära vän och så vill Amanda handla. Jag har en återbäringscheck på Intersport och ett presentkort, så jag får nog oxå shoppa loss :) Sedan ska även blöjor inhandlas, vilka är 50kr per paket billigare på en butik i Umeå jämfört med i Dorotea.

Renoveringen av toan uppe går framåt, sakta men säkert, nu är mattan på plats och det blev jättefint!! Ser fram emot att få visa er, men det dröjer nog en stund till...

Nej, det händer verkligen ingenting värt att berätta, ska ta och sätta mej framför Nyhetsmorgon och sticka lite. Ha en toppenhelg!! Det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha en riktigt skön och trevlig helg nu när du besöker Jenny! :-) Hoppas du hittar några bra fynd för ditt presentkort. Må tro jag är avis, är sugen på en ny haglöfsjacka, men med min nuvarande kroppsform är det inte att tänka på, får investera till hösten i stället så jag har något som skyddar mot blåsten inför bär/jakt säsongen :-) Kram kram å trevlig helg!

2010-01-22 @ 17:01:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja vänner är guld värda! Riktiga vänner växer inte på träd!

Hoppas Alfred kryar på sig!

och att ni får en jätte trevlig helg och gör massa fynd!

Melvin skulle tydligen bara köpa Riesen ;-)



2010-01-22 @ 22:17:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska bli så trevligt att träffa er! :D

2010-01-22 @ 22:58:45
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0