Helg!!

Tänk om jag hade två härliga lediga dagar med min älskade familj framför mej nu... då skulle de ha varit ännu bättre! Men men, så är det inte, jag är ledig idag och får njuta, vi har gjort allt vi skulle och nu kokar potatis-soppan på spisen, huset är nyskurat och vi ska bara njuta av kvällen tillsammans.
Har gått och smittats av viruset som snurrar runt, hoppas att det inte blir värre och går över fort, jobbigt att jobba när jag inte är på topp!

Annars så har jag suttit och letat födelsedagspresenter till mej själv idag, så jag visade Andreas och sen är det bara att hoppas :P Beställde nya gardiner till vardagsrummet, nya byxor till Alfred och tröjor till Melvin, det är GALET vad killarna växer, känns knappt som jag hinner stoppa in nya kläder i garderoben innan jag måste rensa bort dem som urvuxna.

Vår nya toalett anlände idag och den snart på plats, det blir kanonbra!! Jag blir nästan avis på barna, vill oxå ha en sån fin toa! Men allt är inte färdigt än, har inga handdukshållare eller hyllor.

Nu ska jag ta och slita mej från datorn och göra klart maten!

Önskar er alla en toppenhelg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0