Ledig torsdag

Igår cyklade vi premiärturen jag och Alfred, vi cyklade till Lajksjön där vi fick fika och sedan hem igen, härligt men de var kallt på hemvägen. Älskar våren med allt vad det innebär! Jag längtar tills sjöarna river så vi kan paddla alla våra turer med kajakerna.
Jag sprudlar av ideer om allt jag ska bygga, plantera och göra. Det största och tråkigaste projektet är målningen av huset, sedan är det mest att göra färdigt allt påbörjat.


  
Hopp om sommar

Idag är vi lediga från jobb och dagis, jag och Alfred. Den enda dagen denna vecka, sedan jobbar jag hela valborgs/1 maj helgen.
Vi jagar dammråttor för fullt, det finns massor... suck! Gillar inte att städa, ändå känns de som det är min största fritidssyssla. :(

Vi har i alla fall tänkt att belöna oss med utgrillad korv till lunch, i grillringen bakom huset. Det blir mysigt! Så det är väl bäst att vi fortsätter så vi hinner bli klara till lunch. 

Ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0