Packat och klart

Nej, vi ska inte ut på någon rolig resa utan bara på dagis/jobb och eftersom både jag och Andreas jobbar kväll så ska Alfred bo hos mormor och morfar inatt, även jag sover där när jag slutar eftersom jag börjar redan kl 7 imorrnbitti. Pusslandet har börjat... Men jag är SÅ glad att jag har mamma pappa och svärföräldrarna så nära så att det löser sig sånnahär gånger.

Igår var vi lediga, det var härligt. Vädret var verkligen toppen, varmt och soligt. Vi var ute och promenerade två gånger, traskade totalt 14km igår, inte illa :) Sedan rensade jag bort sommarblommorna ute, satt även en stund i solen och läste. Jag uppskattar verkligen de lediga dagarna nu när de är så få!
Vi hälsade även på Jon och Joel, deras mamma bjö på gofika :)

På kvällen åkte jag på styrelsemöte för Kommunal, som blev inställt, lite surt att fixa barnvakt och köra (totalt) 4 mil för ingenting. Det tär på intresset om jag säger så...

Idag är det arbetsplatsträff på jobbet, har hört ryktas om gofika, men annars skulle jag hellre slippa, fy det är så tradigt att sitta där... Men vem vet kanske har de förändrats sedan jag sist var där och blivit till jättetrevliga tillställningar där vi förstår varandra och kan komma fram till bra beslut och får höra positiva saker om hur bra det är att vi personal finns och gör ett fantastiskt jobb :) Hoppas det!!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, han får nog springa en bit för att bli överkörd. För det är en bit från gården till parkeringen. Finns även en fin lekplats bara någon meter bort :D



Hoppas arbetsplatsträffen överraskar med en trevlig upplevelse! ;)

2009-09-16 @ 16:32:45
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja pocket är även min favorit, men inbundna blir det när jag inte kan hålla mig - som i detta fallet. En välfylld frys/kyl och massor av böcker, ja, då känner jag mig RIK. Hoppas annars att allt är bra å baciller å förkylningar håller sig borta från er. Trevlig helg! Kram

2009-09-18 @ 08:11:03
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0