Jag lever

men det blir inte mycket tid över för dator just nu. Å sen finns det en annan anledning och den är att min käre sambo har blivit något av en datanörd och alla är vi barn i börja så de har gått lite snett med en nästan kraschad dator som nu är omformaterad och jättemysko... men de har tagit låång tid...
Jaja, han har lovat att bara fixa till den och sedan ska han skaffa sej en ny hobby! Eller snarare återgå till renoverandet och byggandet som han faktiskt behärskar :P

Nu har jag gjort "helg" efter att ha inskolat Alfred i två veckor och sedan haft en jobbarhelg som slutade kl 16 idag. Det känns verkligen välbehövligt med en dag ledigt imorgon. Jag har inte ställt om mej än, men på god väg. Alfred var sina första timmar på riktigt på dagis idag, det går bättre och bättre. Även för mej ;) Å de absolut bästa med dagis är att jag får hämta honom, älskar när han ser mej och fyrar av världens goaste leende!!!

I veckan är vi storasyskonlösa och Andreas jobbar eftermiddagar så de är lugnt och tyst. Jag och Alfred får bara rå om varann, idag är de rätt skönt men de brukar inte vara så länge den känslan, saknar min stora familj rätt fort!

Nej nu ska jag plantera mej i soffan en liten stund.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja ta och njut en liten stund av tystnaden och lugnet! Man kan behöva det emellanåt, sisådär en dag! Sen saknar man ju allt stoj och stim!

Blir nästan små deppad då det bara är jag & Sam hemma! Saknar Mikael och melvin så det gör ont då dom inte finns i min närhet!

Dessutom ska M börja jobba uppe i Haparanda sen. Det känns INTE bra kan jag lova!

Kommer bli tungt =(



Ha en härlig ledig dag imorron!

Kram

2009-09-14 @ 23:03:48
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Det har verkligen varit toppen med ett par dagar i skogen, det är verkligen livet! Nu har man energi att orka jobba ett tag till ;-) Njut nu av Affe och lugnet... KRAM

2009-09-15 @ 20:44:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0