Icabröd och rent kylskåp

Jag försöker att inte göra så mycke hushållssysslor när lilleman är vaken, men vårt kylskåp stank och det är inte så roligt. Sedan ska vi göra klart veden som ligger och väntar på oss (inte årets men nästa års) i helgen. Så tiden räcker inte till... Så det var bara att låta honom "hjälpa" till, men usch vad vi var arga på varandra innan vi var färdiga :(
Jaja, nu är de rent och luktar inte. Passade på att baka bröd oxå, det som fanns på ICAs reklamblad, det gräddas just för tillfället, hoppas att det smakar bra!
Frukostbröd med havre

(Bild från ICA.se)

Idag jobbar jag eg kväll men jag sökte halv föräldraledigt, så jag slutar kl 16.45. Känns så bra!! Rätt peppad på att jobba idag oxå trevliga arbetskamrater och vi har bestämt att vi ska göra äppelpaj till fredagsfikat :)

Nej nu ska jag ta mej an min leksugna helvilda Alfred innan han river huset.

Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

brödet var säkert jättegott!

Här håller barna också på att riva huset, visst är de kul? =)

Lycka till med veden!

2009-09-18 @ 11:13:22
Postat av: Nina

Oj va filmen va rolig. Skrattade som bara tusan. Den rekommenderar jag! Älskar ju alla dom där filmerna. Så även denna måste inhandlas på dvd. Imorse for Mikael och Melvin till sallsjön. Dom skulle fiska och dona på. Hoppas det blir fint väder idag. Roligt att det går bra för Alfred. Ja personalen är jätte gullig på hans avdelning :)

2009-09-20 @ 08:55:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha satt jut å googlade å hittade dem å tänkte fråga om ågonprävat dem, men nu vet jag ju att de får tummen upp av dig så då ska jag slå till på dem!!! Bra :-)

2009-09-21 @ 09:00:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det är en skräckis varje lördagkvällspink. ;)



Vi har typ toppenväder här, regnar lite ibland men inte så farligt. Helgen var det riktigt fint i af! :)



Hur äre me affes öron?

Kram

2009-09-21 @ 18:07:07
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe de är bra att du påminner om korten. Jag ska försöka ta och köpa skivor idag. För dessa verkade vara slut!



Nu har jag och Rutan varit på en långprommenad så här på lördagmorgonen kl 8. Jag vet att det inte är något konstigt för dig, men det är det defenitivt för mig!!! Jag brukar kliva upp vid 10 på lör o sön. Men idag hade jag faktiskt ställt klockan för att sätta mig och plugga. Skulle vara kul att bli klar med hemtentan någon gång. ;) Jag ska nämligen hem o jobba ihelgen. ;)



Ha en bra söndag!

Puss o kramar

2009-09-27 @ 09:09:55
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0