Besök på Öron-Näsa-Hals

Igår åkte vi (äntligen) till Lycksele för en kontroll av Alfreds öron, han har haft en massa öroninflammationer som ni säkert vet. Först kollades hörseln, det var en rolig kontroll tyckte Affe, han var så koncentrerad, har inte sett maken till stor kille förut ;) Sedan fick vi träffa doktorn som kollade öronen och allt såg bra ut, men han tyckte dock att 6 öroninflammationer inom 9 månader var skäl nog att sätta in rör. Så vi har satt upp oss på väntelistan, har inga förhoppningar om att detta ska gå fort...
Gruvar rätt mycket för dethär med sövningen. Men de går garanterat bra, det är väl bara så att mamman i mej måste oroa sig för ALLT tänkbart hela tiden.

Sedan blev det en dag på stan, köpte flera julklappar, så nu är de mesta fixat, köpte även en till mej från gubben ;) Lika bra de så jag vet att jag får de jag vill ha :P Vi åt lunch på Laponia. Mamma följde med, en mycket trevlig dag hade vi!

Nu är vi lediga i två dar, sedan har jag jobbarhelg.
Nu ska jag äta lite frukost, magen kurrar!
Ett tips:

De är underbart goda tycker jag!! och jag gillar formen, så söta! Finns på Wiks ;)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Skönt med rör, men jag förstår att du gruvar dig... De är ju så små... Åh... tja, jag förstår dig. Och med den där reklamen måste jag ju naturligtvis på wiiks å bunkra upp, ska dessutom ha tag på en annan sak som jag köpte där för en tid sedan, så nu har jag TVÅ ursäkter för en tripp dit - perfekt ;-) Skickar en stor kram till er!

2009-11-05 @ 12:57:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0