Torsdag

I veckan har jag varit i Lycksele på Styrelseutbildning genom Kommunal, tisdag och onsdag. Det var intressant, fick lära mej en hel del! Men det är inte lätt att sitta stilla och lyssna hela dagarna, usch så trött jag blir.
Det var även första natten utan Alfred, mycket märkligt!! Men jag sov som en stock. Alfred sov hos mormor, och hade sovit gott hela natten han oxå, frågan är hur mormor och morfar sov.... :)

Jag var på DollarStore och köpte fina plastglas till husvagnen och en massa godis. Konstigt att vara fri och ledig på tisdagkväll, behövde inte fixa sytare åt Affe när jag var ut och sprang heller. Sprang runt i Lycksele, det är himla lyxigt med gång/cykelbanor!!

Men ledighet i all ära, så går inget upp emot att få återförenas med min lilla underbara son!! Och senare på nattkröken dök även min underbara karl upp!

Tack mamma för att du alltid ställer upp!!

Idag skiner solen, det är nästan sommartemp när det inte blåser. Musöron fulla björkarna och min delvis okrattade gräsmatta börjar grönska. Härligt med sommar ska det bli!

Andreas har fått jobb så nu har jag två hemmaveckor att se fram emot!! Har tänkt börja måla lite, får se hur det går, Alfred är inte mycket för att sova på dagarna.
Åh nu är han inte så förtjust över mitt knapprande här heller så vi får hitta på något annat!

Tjingeling

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt! Jag tror du behöver lite egentid ibland. Och säkert Alfred med! ;) Härligt att höra att ni mår bra i allafall! Pussar o kramar

2009-05-14 @ 21:02:26
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

näää :( Jobbar du natt då? jag jobbar helgen innan. Fasen också!

2009-05-15 @ 15:21:23
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja mammor är ju för underbara, va skulle vi ha gjort utan dom mån tro??



Ja man känner sig inte alltid på topp!

Men nu känns det lite bättre, börjar ta mig ur svackan nu!

Å jag hoppas att den aldrig mer kommer tillbaka!



Ha en trevlig helg =)

2009-05-15 @ 16:01:42
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0