Hej hej!!

Så har även denna dag gått. Jag har jobbat på Wiks, precis som resten av denna vecka, lagom med jobb, roligt att träffa alla kunder! Alla är så trevliga och glada! På lunchen cyklade jag hem och blev bjuden på mat av min hemmakarl, lyxigt värre. När jag kommer hem efter dagens slut står middagen klar och väntar på mej :) skulle helt klart kunna vänja mej vid detta!

Sedan igår har Andreas fått jobb igen, men eftersom jag redan lovat bort mej så får han börja först när jag kommer hem kl 18. Han kör åt LavsjöÅkeri igen, osett hur länge, men allt är bättre än inget. Så nu går vi verkligen om varandra, men de fungerar utmärkt ett litet tag.
Träningen blir lidande av detta tyvärr, kommer mej inte ut alls på kvällarna och på morgonen så är det jag som skickar iväg de stora barna med bussen och sen är det jobb. Får ta igen det i helgen, då vi gör ett nytt försök att ta oss till Bränna, lugn och ro, massa tid att springa. Funderar på att cykla hem därifrån på söndag, får se vad det blir av det.

I tisdags klådde jag min miltid med nästan 3 minuter, 10km på 52min52s. I ösregn, så jag var inte så lite stolt när jag kom hem :)

Ikväll har vi haft städkväll, Melvins och Amandas rum är nu skinande rena, måste få in lite rutiner i livet, så därför började vi med städning av rummen varannan vecka, ikväll gick det väldigt smärtfritt ingen klagan alls :) Synd att jag har hela nedervåningen kvar bara... suck, aldrig tar det någon ände (nån måste ju klaga, för det är verkligen TRÅKIGT att städa).
Imorgonkväll ska jag däremot göra något som jag aldrig tidigare gjort, men det får ni kanske höra mer om sedan! Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, jag blir så himla trött av att jobba...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad spännande det låter, du får meddela vad det är du ska göra :-) Önskar dig/er en trevlig helg!

2009-05-08 @ 08:10:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kia

Vad duktig du är tjejen! :) Inte illa alls. Och i spöregn också! :)

Kram

2009-05-08 @ 08:47:19
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0