Grattis Norge!!

Både för segern igår och för att de firar nationaldagen idag!! Och det är en fest som inte går av för hackor, minns som igår när vi stod där vid busshållplatsen på Snaröya, finklädda, med picknickkorg och norska flaggor. Sedan alla dessa människor inne i Oslo! Det var en helt otrolig upplevelse, tänk om vi firade hälften så mycket på vår nationaldag...

Malena överraskade inte speciellt, vi är rätt så vana vid sådana placeringar. Och jag tyckte inte om låten, ännu sämre var den igår då jag tyckte ljudet fastnade inne i henne, hon lät ju inget...

Hoppas även att jag kan grattulera Sofie och Alex till målgången av Göteborgsvarvet! Har inte pratat med dem men jag antar att de sprang för allt de var värda och fick bra tider!

Idag skiner solen på oss, det ser ut att bli en toppendag! Ska ut och måla så fort Andreas vaknar och vill leka med drängen. Sedan har vi genrep inför Blodomloppet idag, fast "bara" en 5km löpning ska avklaras, sedan är vi fit for fight på tisdag :)  Hoppas att jag tar mej ut på vedbacken idag oxå, nu när alla kapar och klyvar är riggade!

Igår tog Alfred sin premiärtur på gräsmattan, oj vad han gillade det!!



Fick besök igårkväll oxå, väldigt trevligt och mycket mer fart än för några månader sedan :)  Tyvärr glömde jag helt bort kameran... typiskt. Men det blir väl fler gånger.

Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Tack och bock! ;) Visst kom vi i mål båda två, och även om Alex som väntat vann över mig så gjorde jag iallafall personbästa- fullt nöjd! Men nu har jag ont på de flesta ställen, känns att jag lever!! :)



Oh, och jag som tyckte Malena var så bra!!! Hon har sån charm och sjunger bäst, jag har gillat henne sen första gången jag hörde låten. Men alla tycker vi ju olika, och tur är väl det... ;)



Hörs mera på mer privata platser! ;)



KRAM

2009-05-17 @ 21:27:07
Postat av: Madeleine

Hej. Hittade hit från Ninas blogg. Så söt Alfred är i sin randiga mössa.

Madeleine

2009-05-25 @ 22:15:45
URL: http://oapip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0