Blåsig lördag

Jag är så besviken på väderrapporterna, vilket svek, som de lovade sommar och sol och värme i helgen och idag är det som om istiden är på gång, usch så jag fryser!!
Planen var att ta mej an dörrarna, eftersom de skulle va såå bra målarväder. Jag har börja, två av de fyra dörrarna är slipade och spacklade men om jag törs måla de vet jag inte... det är ju så mycket regn i luften.



Värre kan det inte bli ;)

Jag har oxå beställt två starka karlar som ska hjälpa mej att få fram vedkap, klyv och transportör, så jag kan börja med det. Synd att man är så himla svag själv, iof så orkar nog ingen vanlig själv, men jag skulle ändå vilja! Ser fram emot vedarbete, gillar när man gör något med kroppen och ser resultat på en gång!

Den tredje projektet jag har på gång är en flytt av databordet med alla tillbehör, men först måste jag beställa en router och något nätverkskort. Alfred måste få sitt egna rum alldeles för sej själv, det börjar bli jobbigt att plocka upp alla papper och alla pärmar varje dag han har lekt!

Andreas blir inte bättre i sin förkylning snarare värre och det känns lite läskigt, han är så himla dålig... Har ordinerat soffläge på han, men efter tre veckor så är han inte så himla glad över att ligga där. Hoppas verkligen att de blir friskare tider framöver! 

Idag springer två av mina vänner (kanske tre??) Göteborgsvarvet!! Jag är full av beundran!! 21km är inte lite.

Ikväll ska vi inte missa:

Vad tror vi om Malena... ja, jag vet inte, tror inte jag kommer att orka se hela heller, men hoppas kan jag ju, att det går bra alltså, det vore på tiden att vi placerade oss i toppen!

Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0