Veckan som varit

En försmak på hur livet kommer att bli framöver, och jag kan ju inte säga att jag tycker om det... Har jobbat en vecka på Wiks eftersom Andreas väntar på jobb (som tur är har han jobb ett par veckor nu framåt). Men det hinns inte med något alls förutom jobb, ingen träning, Maria jag saknar verkligen våra promenader, och är glad att du gillar mitt sällskap mest :) Tänkte att du och A kanske blivit störtpolare och inte vill gå med mej mer :P Men till veckan ses vi igen om inte förr!
När jag slutar (kl 17.30) så är det redan kväll... Och den är helt och håller ägnad åt Alfred (han släpper mej inte) och kanske lite hushållsarbete.
Men men, det går säkert vänja sig vid detta oxå, är väl så illa tvungen inom en snar framtid.

Trevligt att får komma ut lite det var det, träffa lite folk och surra om annat än bebis, fast såklart blir det en massa bebis på affärn oxå :) 

Pappa och Affe har haft det toppen, dagarna fulla av promenader, matning, föräldraträffar och badning. Känns som de kommit lite närmare varandra! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0