Trött!!

Ja, som många andra småbarnsföräldrar så älskar jag att skriva om hur trött jag är :P Jag är så förvånad att jag står på bena fortfarande... Inte sovit alls sedan i måndags... eller jo de är klart jag har men inte mer än max en timme åt gången. Stackars lilla grynet mitt är såå orolig, febern ger sig inte, blev så glad i morse när han kändes så sval och normalvarm, tog tempen bara för ros skull, 39... och då hade han fått alvedon. Stackars min lilla Alfred! Han äter dåligt och är inte alls på humör. Önskar jag kunde ta de istället! Fast själv skulle man nog inte palla att ha 40 grader i feber i flera dar...

Nu har han dock somnat så jag tror jag ska kosta på mej att lägga mej jag oxå, trots att det finns SÅ mycket att ta itu med. Kan inte göra något eftersom vi hela tiden måste va tillsammans, sitta i knäet och gosa, går jag iväg blir det krokodiltårar! Tur det är helg snart så Andreas är hemma och hjälper till!

Så dagen idag blir nog inte så spännande, de enda vi bryr oss om är att bli friska!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0