Sportlov

Åh vilken härlig vecka vi har haft!! Trots ett gråmulet väder precis hela tiden så har vi myst och åkt en himla massa skidor varje dag!
Amanda har lärt sig åka bräda och blivit riktigt bra, Melvin har avancerat på slalomskidor och blivit ett proffs! Åker t.o.m. de svarta backarna utan problem! :)

Jag och Andreas har gått i skift på åkningen tack och lov, förstår inte hur de orkar för vi har varit helt knäckta när klockan slagit 18.00. Alfred har oxå lärt sig något nytt, nämligen att äta barnmat! Som jag har tjorvat med det tidigare utan resultat, men så en dag i husvagnen så åt han upp allt jag gav honom. Det har fortsatt så resten av veckan oxå, känns bra!

Hade tänkt innan jag åkte att jag skulle komma tillbaka hem igen med en massa vackra fjällbilder, men nej, vädret har varit så trist att jag inte tagit ett enda härligt fjällkort alls...

Nu har vi packat upp allt och duschat hela familjen, klara att hoppa i säng, den kommande veckan blir lite annorlunda, jag ska nämligen jobba och Andreas ska vara pappaledig, gruvar massor! Pappa och Affe kommer klara sig galant, men JAG, hur ska jag klara mej utan att ha 100% kontroll... hmm.. tror nog att detta är väldigt nyttigt för mej!

Nu ska jag ta och surfa runt lite på era bloggar, men det blir bara en snabbis för sedan ska jag kramas och lagra Affe!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hopp! Kul att du är tillbaka i blogg världen!

Amanda och Melvin sa att ni haft det bra och det hyser jag ju inga tvivel på!

Ni gör det väldigt bra!

Men finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Så du jobbar i veckan? På wiks eller på BVG?

Hoppas det går bra att vara utan Alfred!



2009-03-09 @ 11:02:49
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Kan ju va nyttigt för pappan att va hemma oxå =)

Ja nästa gång må du ju titta in =) Han börjar ju va mer vaken nu!

Ja det är ju faktiskt inte alltför kul att lämna barnen på dagis från början. Men sen vänjer man ju sig! Är så glad över att jag kan va hemma med Sam så länge som jag ska! Njuter av varje dag!

Vilket dagis har du sökt på? Å vet du på ett ungefär när han ska börja?

Ska till Åsa på kommun imorron och söka dagis plats!



Sov så gott =)

2009-03-09 @ 21:49:47
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumman!

Nja, du behöver nog kanske inte plåga i dig den men nja den är inte så himla god. eller du kan ju tycka det :)



Tänkte faktikst skriva till dig idag och höra vart du tagit vägen. ;)



Så skulle jag fråga när du fyller år?



Så skulle jag säga att jag inte kommer hem i helgen eftersom sara och helena kommer! Finbesök med andra ord. ;)



Och nästa gång jag kommer hem ska jag hälsa på dig så får vi se om vi kan fixa några foton också ;)

saknar dig med!!

Jooo jag hoppas lite på dorro i sommar!



Kramar

2009-03-10 @ 09:40:36
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Då är det ju ändå ett tag kvar som du får va hemma och gosa med sötaste Affe =)

Ska ansöka på nyckelpigan oxå!

Bäst i test lixom ;-)

2009-03-10 @ 11:14:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Men hallå, fyller du år idag?? Stort grattis från mig och Sam =)

2009-03-10 @ 20:56:30
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0