Idag är det den otäcka



För första gången i mitt liv har jag haft åldersnoja, har alltid tyckt jag varit så himla ung, typ bara 25, vad är det, de flesta jag känner och umgås med har ju passerat 30årsstrecket... Men så helt plötsligt lät 26 så himla gammalt, tror det började gro i att min kära mor sa att du har faktiskt inte så långt kvar till 30, endast 4 år... AAHHH!!!
Låter inte bra...

MEN

Dagen blev rätt så bra i alla fall om jag bortser från siffrorna på grattulationskorten!
Det började redan kl 6 med skönsång och frulle på sängen av hela min älskade familj, paket fick jag oxå! Jättemysigt, en kolsyremaskin fick jag, så nu slipper jag ångest över att jag förstör miljön med flaskvatten... ja ni vet reklamen om eskimåer och is osv. Har önskat den länge så äntligen :)

Jobbade idag med, var "chef" för min riktiga chef var på kurs så jag skötte stället själv, eller inte helt hade mycket bra hjälp av vår praktikant!

Ikväll har jag blivit firad utan dess like, massor med nära och kära och fina presenter! Andreas hade fixat en kanongod tårta!! Får lägga ut bilder sedan för nu ska jag mysa ner mej med Affe!

Tack alla som kom ihåg mej idag, det värmer enormt att Ni finns!!
 Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hmmm... vet inte om jag ska sälla mig till dem som kom ihåg dig. :P Fan jag är så kass på födelsedagar, men nu har jag skrivit upp din (för hundrade gången). Jag visste ju att det var i mars och började bli orolig för att jag missat den, snacka om att pricka in rätt dag att fråga på.;)



Jag har iaf en favvis som jag gör med soda streamern. Jag pressar lime och fyller på med kolsyrat vatten och is. Beroendeframkallande jag lovar!!! ;)



Puss på dig!

och grattis än en gång

2009-03-10 @ 22:27:28
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Emma M

Grattis i efterskott!! Så du fyller år dagen efter mig! Så vad är 26 då man själv har fyllt 30!! ;) Ingen 30 år kris har jag fått heller! Hi hi! Hoppas att du hade en bra dag. I dag fyller min bror år så det är kalas varje dag! :) Kram

2009-03-11 @ 13:14:54
Postat av: Nina

Aha, jag va en dag för tidig! Det är idag vi ska säga GRATTIS =)

Hoppas du har en fin fin dag!

Va bra med en kolsyre maskin. Skulle inte jag säga nej till heller!

2009-03-11 @ 13:38:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vanja

GRATTIS säger jag med :) kram.

2009-03-11 @ 15:10:29
Postat av: Maria med familj

Grattis en dag i efterskott!! Det blir ju så fel när man inte träffar dig på förmiddan som vanligt... =)

Men det är inge fel på nuvarande sällskap även om ja kanske föredrar dig! =)

Kramar från oss!

2009-03-11 @ 20:38:51
Postat av: Jenny

Hihii men det är klart du ska ha ett fint inlägg i min blogg när det är din dag. hohoho ;) Nämen jag tycker det är roligare att göra något sånt än ett sms. Visst jag vet ju att man kan ringa också, men födlesedagar har ju oftat en tendens att vara fullt upp på med tårta osv.



Jaaaa hahahahha pyamas prommenixen de va verkligen en av höjdpunkterna!! :) Så underbart! hahahah Neej jag kommer nog aldrig hitta sånna respolare igen heller!



Kram o puss

2009-03-12 @ 12:07:57
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Nämen, stort grattis i efterskott, nu fattar jag varför andreas sa att han bakat tårta när jag mötte honom och go affe på badet igår - och Affe fick inga kallsupar, A skötte sig så bra ;-) Kram kram

2009-03-13 @ 07:46:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vanja: Tack så mycket!!

Emma: Grattis i efterskott!! 30 är ju inte heller så gammalt... eller jag antar att man inte har så mycket val :P Ja, det var lite tufft att du fyllde år så nära mej! :)

Maria: Tack nu blir det vanlig vardag igen, tack och lov!

Therese: Ja, du skulle ha fått smaka mästerverket till tårta, den skulle nästan platsa i Leilas bok!

Nina: Nej dagen är den 10:e men tack i alla fall!

Jenny: Tack för tipset med lime, ska testas!!

2009-03-14 @ 08:13:33
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0