Länge sedan

Jag har börjat hämta mej från alla kalas, det var så påfrestande att jag blev sjuk på kuppen, så helgen tillbringades i sängen under täcket  hostandes och med en ond hals. Igår var en deppardag, usch så nere jag blev, först av att det vräkte ner snö och att termometern visade endast 2 grader. Klädde barnen med långkalsonger... mitt i blanka sommarn. Så jag och Alfred satt inne och surade mest hela dagen. Ingen av oss hade sovit speciellt natten innan heller och det blir ju aldrig bra.
Nu börjar jag vara mej själv igen, idag har hittills varit en härlig dag, jag och Alfred sprang ut så fort vi ätit frukost och klätt oss, sedan lekte vi på gräsmattan, så underbart att kunna va ute och att Alfred har behållning av det! Han springer runt och plockar upp saker, idag försvann han in i hundburen och utforskade hundkojan, så tokigt att jag inte hade kameran, han var såå söt när han tittade ut genom fönstret.

När han somnade passade jag på att måla mitt nya projekt, det hörs som att det är enda dagen med uppehåll denna vecka så det är bäst att passa på! Såklart kunde det inte hålla sig så det kom några droppar regn, hoppas att det inte gör något...
Har tagit en promenad med M och killarna, alltid lika trevligt!

Nej nu ska jag värma pölsan!
Ha en toppenkväll!!


Kommentarer
Postat av: Kia

Skönt att höra att ni alla mår bra nu!

Man blir riktigt deppad av regnandet. Hoppas att barnen får uppehåll imorgon bara när de ska till junsele.

Sköt om dej!

Kram

2009-06-09 @ 20:20:08
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0