Hett som i öknen...

Blev så glad när jag vakande och det var molnigt, men det varade inte länge, just när jag väckt upp de stora barnen, beställt barnvakt och snörat på mej springskorna så kommer sooolen fram och det blev en väldigt varm och flåsig runda, 6km plågade jag mej, hade inte orkat ett steg till... Men men, är desto mer laddad för morgondagens 1,2 mil med Patrik som draghjälp (tror dock han lär tröttna på mej efter 3km och försvinna iväg... :) )

Vi har varit och grattat J idag som fyller tvåsiffrigt, messor med goda tårtor!! Dock gjorde en kaotisk och sömnrädd Alfred att det var lite svårt att koppla av...

Han somnade rätt fort när vi gick hemåt, så jag har fått mina altanräck och stolpe grundmålat. Började titta i husvagnen, men de var alldeles för varmt för att vilja städa den så jag gav upp... har ju hela dagen imorrn på mej.
För på torsdag ska vi ut och åka, vi ska på minisemester till Östersund, bo i husvagn, gå på teater, Jamtli ska besökas och förhoppningsvis BodaBorg eller något annat skoj. Ska bli underbart att få rå om varann... eller hur brukar det vara... :P

Ikväll ska jag och mina brudar från förr grilla och umgås, skoj ska det bli!!

Hoppas ni har en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj så roligt att fara på mini semester! Det lär ju Melle uppskatta =)

Hoppas ni får en fin och trevlig helg ilag!



Jag är verkligen en sommar människa. Älskar att sola och bada! Men iår är det lite av det! Har Sam inne så mycket som möjligt! Det är ju svalare för han det! Å är vi ute så sitter vi i skugga så nå mycket brun kommer man inte bli iår!

2009-06-30 @ 16:39:46
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej där! Hur gick den långa löparturen idag? :)Håller med dig, det är allt för varmt för att springa... får nästan göra det sent på kvällen, men det är klart ni har ju barn o så som måste "tas om hand om" då... Är ganska molnigt här idag, men ändå SUPERvarmt... skadar inte om det blir några grader svalare...



Hoppas ni får en supertrevlig minisemester! :) Var rädda om Er! KRAM

2009-07-01 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0