Snö i massor

Det är alldeles vitt i luften av all snö som yr runt idag! Men jag och mina killar MÅSTE ut och röra på oss i alla fall! Tur jag har sparken eftersom det inte lär plogas förrän det slutat snöa... Kändes inte så lockande bara, hoppas jag får sällskap!

Vi har äntligen hittat gröten som Alfred gillar, Havregröt med päron och banan, den funkar hur bra som helst! :) peppar peppar...
Så nu kanske det börjar fungera lite bättre med nätterna, har varit så jäkla trött så jag orkar inte tjorva och vara hård. En gång per natt får han mat men inte mer... När jag blir pigg igen eller piggare så måste jag ta tag i detta! Han har även blivit väldigt medveten om var jag befinner mej, om jag går ur synhåll så vrålar han... Ganska smickrande ;)



Är det någon av mina klasskompisar som läser så måste jag tipsa om: tioarsjubileum.blogg.se Redan dags!! :) Det är som att det var igår vi satt med våra dasströjor och snyftade, haha..

Nej nu är det väl till att klä sig och pallra sig ut antar jag...
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja idag är det ett jäkla snöande! Melvin skrek som en gris då man skulle kolla tempen på han i rumpan då han va bebis. Det va fruktansvärt =( Det kändes som man torterade honom. Huvva! Får hoppas att denna lilla bebbe inte tycker det är lika hemskt! Ja det blir mycket blodpudding framöver tror jag. Måste försöka få upp värdet lite innan man ska föda! Vet inte om jag klarar av att dricka blutsaft, för visst ska man dricka det?? Ha en bra dag med söt Alfred =)

2009-01-08 @ 11:28:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja har jag inte fått upp järnvärdet tills jag ska till Aina igen så kanske man måste prova ditt förslag =) Hoppas det gått bra för Melvin att börja skolan igen efetr denna ledighet! Det är ju lätt hänt att dom vänder på dygnet då dom är ledig så där länge!

2009-01-08 @ 21:24:45
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese

God fortsättning! Så stor Alfred har blivit unde min frånvaro, måste genast snoka runt å se vad ni haft för er under december, sedan blir det en promenad med Svea och vovven. Hoppas du å dränger får en fin dag!

2009-01-09 @ 09:19:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det va ju skönt att dom fick en mjukstart! Kan behövas det! Han är ju inte den morgonpiggaste direkt. Oj så förbannad han varit om vi väckt han vid åtta nu när han varit ledig! Ett jäkla morgonhumör har han! Undra vem han ärvt det av?? visslar för mig själv ;) Hoppas ni får en trevlig helg =)

2009-01-09 @ 10:53:10
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0