Jaja..

Det får vara såhär ett tag, får inte bort den vira rutan och det är massa annat smått oxå som inte är som jag vill, trots detta är jag imponerad av mej själv. En alldeles unik blogg, som är lite mer som jag :)

Idag är jag för övrigt inne på min 3:e dag i lugn och ro, å jag är hur uttråkad som helst! Usch, jag måste ta mej för något ikväll, detta går inte. Tänk att det inte finns något mellanläge (utom när jag är ute i naturen) antingen stressade eller uttråkad/understimulerad... Hoppas att pulkan löser mina små lyxbekymmer, längtar tills vi kan åka ut och njuta i skogen!



Kommentarer
Postat av: Nina

Roligt med något nytt =) Önskar att jag kunde fixa till nått oxå! Men man är ju totalt begåvlös på sånt där! Ha det gott med lill killen!

2009-01-21 @ 15:55:36
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0