Ja, vad gjorde man utan

"Admin", eller vänner överhuvudtaget. :) (Tror att hon är rätt så dyr ;) )
Personligt och unikt, hoppas de går att fixa med fjäll bakom, men annars är det ju natur i alla fall, så de är inte fy skam. Roligt med alla som tycker om det!

Idag är det fredag, och jag har inte sovit tillräckligt, är det inte Alfred så är de Baloo som väcker mej... så idag tror jag nästan jag hoppar över min promenad, funderar på att åka skidor istället när Andreas kommer hem. Längtar efter pulkan, kanske slipper vi åka och hämta den, ska kolla upp lite längder och sånt, rätt som de är får vi den hemfraktad! Hoppas det går!

I helgen ska jag försöka få lite tid med min käre sambo, känns som vi springer om varann, eller rättare sagt han har så fullt upp hela tiden så han hinner aldrig med oss... Så jag får klura ut nått så han MÅSTE umgås lite. Känns lite ensamt ibland att vara mammaledig, man är lite som luft, bara finns. Tur jag har mamma och min promenadkompis ibland!

Nej nu ska jag lägga mej på golvet och leka lite med min underbara bebis!

Ha en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: Admin - Jenny

haha.. njaa.. dyr o dyr.. men min fantasi sträcker sig kanske inte så långt är jag rädd?! Vet inte hur många snilleblixtar jag kan få på en månad. Haha



Nu fatta jag med fjällen!! jag trodde du mena att öh "fjället" på bilden försvann (nää jag vet de va inget fjäll - de va en granskog..). Men okej. Då ska vi se vad vi kan göra...:)

2009-01-23 @ 09:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0