Vinterutflykt

Det blev en väldigt lyckad dag igår! Trots gråväder och lite kallt på morgonen så sprack himlen utt och solen strålade på oss när vi väl skulle ge oss ut och grilla! Mycket trevligt sällskap hade vi! Korven var go och den varma chokladen ljuvlig! Det känns som att vår "5:e" årstid har börjat!







Mycket att prata om, det var dessa två tjejer som jag tillbringade större delen av min grundskoletid tillsammans med, så många fina minnen!! :) (frågade ju inte om lov om jag fick lägga ut bilderna, men de var ju såå fina så jag hoppas att det var okej!)
Hoppas på återseende nästa helg!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

men jag är ju blind. Jag ser ju inte vilka det är! Kan de va therese en av dem? och Maria?

höö?



Mysigt verkar ni haft det iaf! :)

2009-02-27 @ 09:12:37
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0