Vatten!!

Nu verkar det som att vi fått vattnet tillbaka!! Tackar för det! Gör att livet blir en aning enklare. Idag är det även strålande underbart väder, har har jag suttit ett tag och läst:


Okej, jag erkänner att det inte var vårvintervarmt, MEN det gick att sitta en stund! Längtar så mycket efter värmen och solen och påsk, fjällen osv. :) Härlig tid framför oss! Hoppas Andreas får ett jobb så jag kan va hemma och njuta av det!

Men på jobbfronten ser det inte bra ut... suck!

Idag har vi vart på en promenad med sällskap, tycker om det! Sedan har Andreas och svärfar (och hundarna) åkt till Bränna, så jag och Alfred får rå om varann helt och hållet själva, faktiskt jätteskönt!
Jag ska väl ta och städa upp huset nu om vi äntligen fått vatten, för det behövs verkligen, både disk och tvätt svämmar över! Golven behöver oxå en omgång! Så roligare än så tänker jag inte ha.

Ikväll är det gympa, ser fram emot det!!!

Njut av den vackra dagen nu! Det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0