Utmanad

Har fått en utmaning av två Therese :) Både Tess och Luran


Vilken mat äter du ofta?
Älgkött och tvyärr korv (min käre sambo ÄLSKAR korv mer än allt annat)


När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Jag hjälper till på de flesta kalas, i alla fall om jag känner personerna som har kalaset väl.


Var sitter du helst när du bloggar?
Vi är gammeldags och har en fast dator vi ett databord, ingen bärbar med trådlöst här inte... Så alltså sitter jag aldrig någon annanstans.


Köper du ofta Triss?
Nej, sällan, men jag går ändå och är förtvivlad över att jag aldrig vinner något... Men om det är meningen att jag ska vinna så behöver jag ju bara köpa DEN lotten just DÅ!


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Jag gillar alla möjliga ställen, Thailand var varmt och skönt, trevliga människor. Vår tågluff var väldigt intressant! Jag gillar Göteborg jättemycket! Skåne är fantastiskt fint och där finns underbara vänner. Men, Borgafjäll är de ställe jag helst åker till, där får själen ro.


 Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Tittar nästan aldrig, men om jag ska välja så blir det nog 4:an


Regler för utmaningen:
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:


SUSANNE


IDA


SOFIE


IDA


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja han är lik Melvin då han va bebis! Idag har han bara sovit! Hr fått väcka han nu för att ge han mat! Han har inte ätit på jätte länge. Å nu när han ätit så somnade han lika fort igen. Finns ju risk för att han kommer va vaken hela natten =P Kram

2009-02-03 @ 18:08:56
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hello!

Jag hoppas att du sett att du blivit utmanad i min blogg med? ;) hihi



puss

2009-02-04 @ 09:37:31
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0