USCH!

Inte mycket att säga om denna dag, verkligen hemskt väder, - 20 och det snöar vågrätt och hur mycket som helst!! Usch! Känner mej instängd, vill ju vara ute och åka skidor, grilla mackor och ha de gott i vår solen, men det dröjer tydligen innan vårvintern tänker infinna sig.
Nu är det vinter som de var när jag var liten, MASSOR med kyla och snö. Det är iof något jag saknat, men i min önskan om detta skulle de snöa enbart på nätterna :P

Jag ska ta och testa två nya recpet till middag, först ostgratinerad kycklingfile och sedan rabarberpaj med blåbärstäcke. Tror det blir smarrigt värre!

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch...

idag är det också usch-väder hos mig!!

Så kallt och grått och tråkigt!

En så tråkig dag att Wilmer och jag köpte godis och hyrde film på väg hem från dagis! :) Mys!!

Dina recept lät smaskiga!! Hur blev det? Du får dela med dig...!!

2009-02-09 @ 17:28:22
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0