Sömn

Oj vad vi fått sova inatt, kl halv 7 vaknade Andreas och betedde sig underligt så jag vaknade av det och undrade vad som var fel: - Var är Alfred?
Det visade sig att han för första gången i sitt liv sovit hela natten i sin egen säng utan att väcka oss en enda gång. (Ja, givetvis var jag tvungen att springa dit och kolla att han andades, vilket han gjorde.)

Så det är en härlig start på dagen, dock blev jag lite lessen när termometern står på -22. Hoppas det blir soligt och varmare fram på dagen!

Sedan har drängen sagt sitt första ord :) eller ja, han vet ju inte vad det är han säger, men han säger: (enligt Andreas) "papa papa papa". Men jag är helt övertygad om att det är: "apa apa apa" han säger :P

Nej nu ska vi ta och fixa lite frulle!

Kommentarer
Postat av: Kia

skratt När Isac sa papapapa som första ord menade jag med på att det måste ju varit nåt annat han sa. skratt men visst var det pappa! Tjejerna har dock sagt mamamama först! Det kändes bättre! ;)

Härligt att ni fått sova gott! De behöver man. Duktig kille! Kram

2009-02-12 @ 08:54:43
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Sofie

Haha! Jag tror han ropar på "apan" jag... ;)

2009-02-12 @ 09:15:16
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Therese

Så skönt att det löser sig med din förädraledighet, och ett stort GRATTIS till första natten - visst är det ljuvligt? Nu har Svea varit krasslig så nu har hennes sömn blivit sämre, så vi måste "börja om" med hela nätter igen...



Och jäklas inte med andreas klart det är pappapappa och inte appaappa ;-P

2009-02-12 @ 10:30:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahahahah apa apa apa...!! :D Vad rolig du är! ;) Äsch inte för att jag vet just varför det var så roligt.. eller jo men jag kan inte beskriva det. Jag börja iaf tokskratta här framför datorn när jag läser att du tror att han säger apa istället för pappa...

Gud vad jag svamlar - ursäktar mig med att jag har en hård vecka (eller kanske ska säga månad).

2009-02-12 @ 19:56:45
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0