Kallt igen

Åh om det kunder vara lite varmare. Drängen är lite tätt i näsan och då känns  det fel att dra ut han i -20... får se om det blir varmare längre fram på dagen, hoppas det!
Idag är det källarjobb för Andreas, han pysslar och donar i tvättstugen och duschen. Så duktig!

Har ingen träningsvärk heller och ännu bättre ingen värk i axeln :) Kanske det börjar komma tillbaka lite muskler, det vore isf välkommet! Avskyr att vara såhär klen...

Nej nu är lilleman less...


Ha en fin dag!


 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så glad han ser ut att va =) Ja det är då så himla trist då det är kallt. Vill ju ut!! Men om det blir lite mildare ska jag klä på lilleman å gå ut en sväng! Bara för att få lite luft! Blir ju galen av att sitta här inne! Hoppas ni får en bra dag trots kylan =)

2009-02-11 @ 11:32:37
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Tog mig aldrig ut för det har varit folk här hela tiden. Så imorron ska jag göra ett nytt försök. Å ingen vila blev det heller så ikväll kommer jag somna fort. Å hålla tummarna på att han sover lite bättre inatt! Blire Borga till helgen?? Kan förstå att det är härligt att ha A hemma lite. Har verkligen njutit av att få haft Mikael hemma.

2009-02-11 @ 21:04:30
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0