Glömt

Har glömt bort att jag blev utmanad eller kanske uppmanad av Kia att berätta vad jag är rädd för, så det ska jag ta och gör nu då. Såklart är jag livrädd att det ska hända mina när och kära något. Speciellt min lilla Alfred. Andreas tror att han är odödlig och det är oxå väldigt oroligt för mej, han gör en massa livsfarliga saker som gör mej jätterädd!

För min egen person så är jag livrädd för att hanma under isen i kallvatten och inte ta mej upp, det kan jag nog säga är det som skrämmer mej mest, drömmer ofta sånna drömmar och det blev inte bättre av olyckan som skedde i Borga för inte så länge sedan.

Sedan är jag rädd för en himla massa annat oxå, är väldigt harig av mej... Men det är ju JAG så det får jag leva med!

Ids inte utmana någon för denna har cirkulerat på de flesta bloggar, men är det någon som känner att de inte fått berätta och väldigt gärna vill, så var så god! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

fy fan, iskallt vatten är en av mina största rädslor med!! Gud vad jag mår dåligt av att tänka på sånt...tur jag inte hoppa i isvaken i nian - då hade jag säkert haft tvångstankar ännu. Iof lärde jag mig ju inte ta mig upp ur en vak heller...:P



Tack Marianne!! :)Självklart fotar jag gärna Alfred! Det ska bli ett nöje - bara han inte grinar när han ser mig... Haha fullt upp, njaa bara jag tar mig hem en helg så är det nog ingen fara. ;) Men det får vi kolla upp!

Puss på er!

2009-02-10 @ 17:58:52
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0