Äntligen helg!

Nu har snart veckans vardagar gått.. Andreas har klarat av sin första vecka på jobbet. Och ja, jag behöver inte säga mera än att jag känner mej som kastad tillbaka till för några år sedan då han körde åt samma åkare. Det är sig likt! Men det är ett jobb och de växer inte på träd nu för tiden, så vi är glada!

Inatt har Alfred sovit som en björn på vintern, det är såå skönt när jag får sova ordentligt, vilket inte var fallet igår natt då han var vaken i princip hela natten (därav bristen på inlägg här). Han är pigg och glad när han vaknar och mamma oxå! Så deta bäddar för en bra dag! Temperaturen ligger runt -13 så det är perfekt för en promenad!
Sedan har jag bjudit min kära moroch bror på mat, TACOS ska de bli. Sedan kanske nått smarrigt efter... vi får se.

Sedan ska vi mysa hela långa helgen, har inga planer alls, hoppas på bra väder så vi kan åka ut och grilla lite mackor nån dag! Melodifestivalen som jag alltid älskat att se på är ett totalt fiasko iår, eller så har jag "vuxit" ifrån det, har då ingen ro att se på den. Att de måste förstöra allt som var bra förut...

På tal om nymodigheter så har HM öppnat en ny Home avdelning, var där och surfade runt i morse, men de var inte min stil alls... tur det så behöver jag inte vilja ha något därifrån! HM har bäst barnkläder men annars får det vara. Tacka vet jag Nennaz när det gäller kläder till mej och A! Halva Dorro är likt men vad gör väl de när vi är såå snygga :)
På tal om paket så har jag faktiskt ett som ligger och väntar på mej på OKQ8, eller det är till alla våra barn, en massa sommarfint! 

Hade tänkt unna mej lite shopping från Panduros Rea, men ingen som jag ville ha fanns kvar så de blev inget med de... undrar nu eg hur många hundralappar jag sparat denna morgon på allt jag inte köpt... :)

Hoppas Ni får en alldeles underbar dag! Det ska vi ha!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du nånsin handlat kläder från New Yorker? Om de har postorder tycker jag du ska kolla in dem... jag älskar den affären, hittar ALLTID nåt! Och vi brukar väl ha rätt lika klädstil?! :) Billigt är det ocksa! ;)



Men, vad är det för fel på melodifestivalen? Jag tycker det är jättebra! Fast låtarna i första delfinalen var rätt kassa, det får jag erkänna... Nä, nu ska jag snart knalla iväg till tåget! Ska till min hemstad, och där ska jag bla träffa Suss o Ida! Du kommer väl du med?! ;)



Hoppas Ni får en trevlig helg!!

KRAM

2009-02-20 @ 10:59:06
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Nina H

Jag har inte hunnit kolla deras inrednings sortiment än. Får väl se om det är nått där som faller mig i smaken. Mums med tacos, det hade jag gärna ätit oxå men Mikael vill ha ugnspannkaka! Men det tycker inte jag är någon fredags mat ju! Hoppas ni får en trevlig helg! Å att ni får sova gott om nätterna!

2009-02-20 @ 14:59:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina H

Ja dom finns på blomster! Jätte söta å mycket gott är i dom. Men jag har förbjudit Mikael och Melvin att äta ur dom. Dom får inte ens öppna locket! Melvin tycker det va mycket märkligt att han inte fick äta upp dom =p

2009-02-20 @ 16:25:04
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0