Mellandagssemester

Så var glada julen slut slut slut... eller inte riktigt än men det som föranledde all stress och fix gick över på en ynka kväll. Men ack så trevligt vi hade! Vi var bjuda till svärmor och svärfar, hela huset fullt av barn och hungriga vuxna. Vi åt en massa gott! Fick besök av en tomte, oj så snälla barnen hade varit, även jag fick paket. Alfred orkade inte öppna alla sina paket, grät och bönade nääää när jag räkte honom ett nytt paket. Vi fick fortsätta öppnandet på juldagsmorgon.
Melvin och Amanda fick en massa fint, de var nöjda allihopa!
TUSEN TACK för en toppenjulafton!

Jag jobbade helgen efter jul, stora pengar :) Men nu har jag semester!!!! Tre härliga dagar, hade stora planer, men de grusades av kylan. Jag vill åka skidor!  
Men det kommer nog mildare dagar får jag hoppas! Istället fikar jag, hälsar på trevliga människor och har massor med tid med Alfred (idag kom även Melvin) vi sjunger och läser gosar och busar.

Snart slut på detta år, jag tänkte jobba ut det gamla och jobba in det nya, inte riktigt, vi har blivit bjudna till vänner på kvällen, ser fram emot det! Skönt att bara få komma till dukat bord, det är lyx! Har mycket trevligt sällskap på jobbet oxå så de kan knappast bli bättre ;)
Passar på att önska er alla:
 

Var rädda om varandra och hoppas att 2010 blir ett fantastiskt år!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi jag ler åt Affes bestyr med paketen, men det var ju tur att han fick fortsätta på juldagen istället... Kan ju bli för mycket av det goda! Ja, detta kallvär, vi som tänkte åka skidor, bob och mysa med långpromenader, pyttsan, nu har man hasat sig ut snabbt som attan så vovven fått göra sitt och sedan in i stugvärmen igen, lite trist. Men vi får se fram emot härliga vårvinterdagar i en gapakoja någonstans i skogen med en sprakande eld och glada barn :-) Kram

2009-12-30 @ 10:36:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Önskar dig ett mycket gott Nytt År! Hoppas 2010 blir ett kanon år för er. Kramar.

2009-12-30 @ 17:13:45
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack själv för nyårssällskapet!

2010-01-01 @ 21:38:18
URL: http://veraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0