Lucia 2009

Den vackraste tomten i världen har lussat för mej hela morgonen, genrep inför eftermiddagen på skolan i Lavsjön antar jag :)
Kvällen igår tillbringades på hotellet, julbord med AcCell, det var ett riktigt bra julbord, mycket gott! Gick 4 vändor, så mätt blev jag :) Lucian sjöng så vackert för oss :) Men sedan vet jag inte varför jag var kvar, passar verkligen inte in i sådana tillställningar... Huvva jag blir bara upprörd över hur folk beter sig! Men trevliga vänner förgyllde ändå min kväll.
Skulle verkligen vilja printa ner ett antal pikar här och skicka ut dem i cybervärlden, men inser samtidigt att det är bara något jag kommer ångra! Jag struntar i det...
Tack alla vänliga underbara och glada människor!
 
Nu har mannen åkt till fjälls för att kolla hur det står till i husvagnen, håller tummarna för att det inte är som vi tror... Dumt att ha för mycket grejer, vi hinner inte med. Det känns lockande med ett köpfritt år, har läst endel om de som tar ett år och inte köper nått annat än livsuppehållande saker. Inga prylar, kläder eller ens presenter till sina barn... sunt för alla tror jag!

Nej nu ska vi planera ut nån go lunch jag och drängen, önskar er en alldeles fantastisk luciadag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Glad Lucia! :)

2009-12-13 @ 14:54:29
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi ja du, jag var så nöjder å glader att inte ha varit på hotellet i söndagsmorse när jag å gubben begav oss ut i skogen för verklig livskvalité - skänkte dem med bankande skalle å små barn en liten tanke... men va tusan, som man bäddar får man ligga ;-P Kramis!

2009-12-14 @ 08:11:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Va trist att du blev upprörd över vissa människor i lördags. Jag tror jag va i Happy land under hela kvällen så jag hann som aldrig uppmärksamma "dåligt" folk! Va som i någon sorts happy bubbla! Hade underbart roligt!



Men huvva så hemskt med köpfritt år. Skulle nog aldrig någonsin inträffa i detta hushåll. Om barnen växer ur alla kläder, får dom gå naken då? Eller om vinterjackan inte pssar, får dom frysa då? Har som inte förstått mig på sånt där... Kan förstå om man tar ett köpfritt år då det gäller onödigt krafs. men inte leksaker och kläder!



Hoppas ni får en fin vecka nu med stor barnen!

Saknar Melvin redan =/



Kram!

2009-12-14 @ 14:04:49
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0