Regndag

Det är svårt att hålla humöret på topp sånnahär dagar, jag blir så less, känner mej inlåst, ute öser regnet ner, hela långa dagen har det gjort så och verkar fortsätta. Vi började dagen med lite träning, mage och rygg. Sedan såg vi på Push, det var en bra film, Andreas gillade den inte men jag och Amanda gjorde det. Jag gillar inte när actionfilmer bara är massa pang pang och blod helt igenom, detta var lite tänk oxå och känslor :)

Igårkväll såg vi En Shopaholics bekännelser, det gillade alla!


Så långt var allt bra, men jag fixar inte riktigt dagar då jag inte gör nått vettigt alls... så nu sitter jag och är lite irriterad, stackars Andreas får sej nåra hugg, men han är rätt bra på att ta dem... Bra med lite förstående karl.
Ska kasta bort mitt dåliga humör och ta på mej partyhumöret för ikväll ska vi på fest :) Känns roligt, men skuldkänslorna som kommer med mitt mammaliv dyker ändå upp... MEN innerst inne vet jag att jag inte lämnar min prins speciellt ofta, så detta mår alla bra av ;) Alfred ska sova hos mormor och morfar! Amanda är med farmor och farfar.

Önskar er alla en toppentrevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är välkomna och titta på hundarna och valparna om ni vill spana in hur dom är :)

2009-08-23 @ 12:37:38
Postat av: Veronica

Ja, ja vet inte alls hur planerna för helgen ser ut!

Jag ska strax bege mej på en runda, blir nog en kortis för det blev en aning sent och snart är det svart ute! På tisdag, springer du då? =)

2009-08-23 @ 20:50:05
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Men så snällt skrivet, jag grinar nästan, skyller på hormonerna ;-) och stoppar in ytterligare en kaka... KRAM!

2009-08-24 @ 13:47:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Kände att jag skulle ta och ha lösenord jag med. Har kommit på det att jag vill inte att hela byn ska veta allt om mig! Nu bestämmer jag ju själv vilka som får läsa. Men jag hoppas att ingen lämnar ut mitt lösen till andra människor nu då...

Då blir jag ledsen =/

För dom som vill läsa får ju fråga mig om lov ;-)



Ha det bra!

Kram

2009-09-01 @ 23:36:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag litar ju såklart på dig! Fast det finns vissa andra som jag är lite tveksam på om jag kan lite på =/ Ajja, I will survive!



Ikväll har Melvin varit på badhuset! Det va 34 grader varmt! Hade jag vetat det så hade jag badat med Sam oxå =)



Kram

2009-09-02 @ 20:32:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hello!



Nu har jag hittat hit. :) och loggat in och hela fadderullan. Kul att se att du har sett film, det är ju inte alltid. ;) hihihi det är bra att du kopplar av ibland.



Men vad är det jag ser! Har alla lösen nu, Nina också? Hur ska jag kunna läsa den nu också? :-O

Ojoj...

2009-09-03 @ 11:09:34
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Vera

Det gick bara fint igår, och vad har man vänner till!? Klart ja ställer upp, kan ju behöva hjälp själv nån gång! Du är sååååå välkommen tillbaka!!

2009-09-04 @ 08:36:43
URL: http://veraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0