Ny vecka

Usch vad tiden går fort, snart är det 1 september... Men men, det kommer nog bli bra, det är ju inte så att jag aldrig mer kommer få va hemma, fast det känns lite så.
Idag har sovrummet fått sig en rejäl omgång med nya gardiner, rent i sängen, renare fönster och persienner golv och Alfred skurade väggarna :) Han är så hjälpsam när det gäller att städa!
Så efter detta arbetspass somnade lilleman ifrån lunchen. Inte lätt att va mammas hjälpreda. :)

Tog en tur till Salong Klipp Till, och kom ut därifrån med ett kilo mindre hår, skönt! Sedan hälsade vi på Wiks, mormor och mamma innan de var dags att åka hem och laga mat.

Ikväll blir det intervall med mina två hurtiga vänner, känns gruvsamt men jag vet att det kommer gå galant med sådant bra sällskap. Igår efter åskan gick det så bra att springa, massor med syre i luften. Så nu får de banne mej kännas lika bra ikväll!

Det var allt, nu vet ni precis allt spännande jag gjort denna dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja precis, fast jag hoppas ju att det bara inte är vänner som skulle vilja fota sig. Det är ju så svårt att ta någonting i betalt när det är kompisar. ;)



Appropå foto måste vi ju passa in någon tid nu i veckan kanske? Eller nästa helg? Typ söndag? Vad tror du? Jag och Benny ska försöka måla klart i veckan har vi sagt så då borde det ju passa nästa helg.

2009-08-10 @ 18:42:18
Postat av: Jenny

Jag har fem pass kvar. Så det är nedräkningsbart. Sista passet har jag 19aug så jag far väl hem om något tag. Men jag ska ju hinna med er också. ;) puss

2009-08-10 @ 18:43:40
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev en del påsar med kantareller att stopppa i frysen idag. Inte illa. Du kommer säkert hitta jättemycket när du far och plockar! Jag måste ta och plocka blåbär för det är väl inte för sent för det väl? Ses imorrn!

2009-08-11 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0