Söndag

Nu var det söndag igen och det verkar bli ganska fint trots att det verkade grått i morse! Jag och Alfred har klivit upp, ätit medicin och gröt, badat och nu sitter jag och väntar på frukostsällskap, tror tyvärr jag får vänta länge och magen skriker så de är nog bara att äta själv.
Igår var vi ut på "holmen" som är en udde och grillade hamburgare, jättehärligt väder! Alfred sov så gott i pulkan den mesta tiden. Förmodligen sista skoterturen, eftersom isen börjar släppa från land. Jag är så himla rädd för isar så jag åker nog inte ut på den mer.
 


Idag är planen att åka och hämta våra cyklar, samt stalla in lite vinterprylar i Lajksjön. Jag har vart så glassugen oxå så vi får nog ta en tur till Dorro och köpa oss årets första GB glass. Måste en sväng förbi Melvin oxå med lite grejer han behöver i veckan.
              
Nyfiken på denna, men   Denna tror jag på!!    Men de blir säkert favoriten i alla fall!!
kär vän har dissat den
så nja, inte för de priset
törs jag bli besviken...

Alfred mår bättre igen, han har till och med börjat sova (vågar nästan inte skriva detta) två nätter har han sovit mellan kl 21-22 till kl 7, hoppas vi får fortsätta ha de så! Det är även slut på amning, ett beslut som jag dragit på länge, men det är bara jag som lider, Alfred bryr sej inte ett skvatt! Känns inte alls bra, eller det är ju det det gör... konstigt att det är sån separationsångest för mej!
Fick även höra att det kan vara att bebisen ligger ner när den äter som gör öroninflammationer, för att maten rinner ner i öronen...? Ja, vem vet...



Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

men usch. mat i öronen. Fy vad konstigt det lät. Kul att vi får träffas i veckan iaf! hihi Kram

2009-04-19 @ 19:32:17
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0