Sovmorgon

tar lilleman idag, förstår inte vad det är... Han brukar vara pigg och klar för uppstigning kl 6 annars, han vaknade iof då och gjorde mamma pigg, så jag klev upp och eldade, tänkte att drängen får ligga tills ja kommer upp igen, å då sov han, och sover fortfarande...
Lite obegripligt dehär med deras rutiner, känns inte som att Alfred har några alls, han gör precis som han känner (så ska de väl va???) Men på BVC så frågade de om hur hans rutiner var, när han åt och sov å sånt, och de är ju när han vill, jag lyckas i alla fall inte styra dem...
Just för tillfället så somnar han ordentligt kl 3 och vaknar igen kl 6, lovely! Han sover bra på förmiddan och ibland en liten stund på eftermiddan. Hela kvällarna aktiveras han, från middan och tills vi lägger oss kl 22. Fattar inte att han inte behöver sova mer...

Jag är för tillfället ett vrak, orkar inget och är irriterad och tål inget från nån annan än Alfred, energin räcker precis till han. Stackars älsklingen, tur han får ut och träffa nå trevligt folk på lördag!! Jag har bokat filmtittning med brorsan, hoppas vi hittar nån skojig, nån som har något förslag? Ingen skräck, de funkar inte för mej.

Nej nu ska ja ta och fixa mej lite frulle.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja inte är de då rolig besked inte :( De är bara till å hoppas på att det vänder. Jag hade tänkt va hemma i 1.5 år. Får se om de funkar. Tänkte snåla lite på dagarna från början. Då är ju dom ju billiga i drift. Melvin verkar må bra idag. Har fullt sjå att hålla han någorlunda tyst så M får sova!

2008-10-30 @ 09:16:49
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Å förresten, de har ju kommit in några nya filmer så någon kanske ni kan hitta som är sevärd :) Å de där med rutiner är ju svårt. Dom kör sitt eget race lixom. Hoppas de vänder snart iaf så du får mer ork.

2008-10-30 @ 09:18:58
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej.

Slut på orken... så trist! Börjar få dåligt med det här också, önskar att det vore fredag!!

Tyvärr blir det ingen resa för mig innan jul... Vill gärna vara med på sjukhuset och sen hinner jag inte med före jul. Det är ju mycket som ska fixas då! Men därefter får jag ta mig i kragen och packa resväskan!

Favoritfärg på kläder, hm... på mig? Jag gillar ju svart... lite trist kanske!? Grått... brunt.. turkost... kanske!?

Har lite rast på jobbet nu, sen är det bara tre timmar kvar att jobba innan jag kan få åka och hämta min lille prins på dagis!

Vi får höras nån dag snart!!

Saknar dig! Kram

Pussa Alfred från mig!

2008-10-30 @ 12:35:00
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh... så jag känner igen mig! Ett tag trodde jag det var något "fel" på Svea då hon aldrig sov o dagarna, å rätt taskigt på natten. Men det blir bättre och bättre, men inte orkar man vara särskilt trevlig med övriga nära och kära, gubben får veta att han lever emellanåt - för inte går man direkt hemma och skrotar när man är mammaledig, är rätt tufft... speciellt om man ite får sova i ordning. Alla sa att jag skulle sova när hon sov på dagen, men det är ju inte lätt, då passar man ju på att tvätta, laga mat å få lite annat gjort. Men håll ut, det kan vända till det bättre hur snabbt som hellst! Å har du inte sett What happens in Vegas så är det en bra feel good film :-) Kram

2008-10-30 @ 12:47:37
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0